שירות 24 שעות

החלפת מצבר לרכב בבת ים במחירים ללא תחרות


להצעת מחיר וקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות השאירו פרטים

תקועים עם הרכב בבת ים עם מצבר שהרגע שבק חיים? זקוקים למצבר לרכב בבת ים? מזל שיש את IDM מצברים.
תוך 15-30 דקות אנחנו אצלכם בבת ים עם מצבר שמתאים בדיוק לרכב שלכם, ובלי לבזבז זמן מיותר נחליף עבורכם את המצבר התקול באחד החדש כדי שתוכלו במהרה לחזור לשגרת חייכם מבלי להרגיש שנתקעתם עם הרכב קודם לכן.
תוך דקות ספורות מרגע הגעתנו תוכלו לצאת לדרכם ולנסוע עם המצבר בבת ים, והכול עם שירות אדיב של מצבר לרכב עד הבית בבת ים, במחירים נוחים ואטרקטיביים, בלי להתפשר על האיכות.

הנחות ומבצעים למצברים באתר IDM:

מצבר סטארט אפ החל מ-459 ש"ח

מצברים של חברת שנפ החל מ- 460 ש"ח

מצברים של וורטה החל מ- 555 ש"ח

הזמנת שירות מצבר עד הבית היא בתוספת תשלום 

להזמנת מצבר לרכב בבת ים צרו איתנו קשר: 072-372-8107

מצבר עד הבית בבת ים

להבא, מקדימים תרופה למכה!

איך נוכל לזהות את הבעיה במצבר מבעוד מועד?

  • קושי בהתנעת הרכב:
    הכנסתם את המפתח אבל האוטו לא מניע? סביר שמדובר במצבר חלש, שהרי המצבר לרכב אחראי על ניצוץ ההתנעה. יכול להיות שתצטרכו לסובב את המפתח כמה פעמים כדי להצליח להניע את הרכב ? אבל בכל אופן, מדובר בבעיה שיש לבדוק את מקורה אצל בעל מקצוע מוסמך ואמין, ובהקדם האפשרי.
  • מזגן שאינו מקרר:
    קיימות מספר סיבות אפשריות לכך שהמזגן שלכם ברכב לא יקרר כמו שצריך, כמו בריחת גז או חוסר גז, אך חשוב לדעת: אם המזגן לא מקרר בעוצמה הרגילה, מאוד יכול להיות שמקור הבעיה הוא במצבר לרכב, שכן המצבר אחראי על כל המערכות החשמליות ברכב.
  • נורית החיווי בלוח השעונים:
    כמעט בכל המכוניות החדשות ישנה נורית אזהרה שמתריעה בפנינו שהמצבר חלש. בידקו בספר הרכב שלכם אם אכן יש לכם נורית חיווי כזו בלוח השעונים.
    אם נורית החיווי של המצבר נדלקת, יש לבדוק את המצבר אצל בעל מקצוע. חשוב מאוד לא לדחות את הקץ ? אחרת אתם עלולים למצוא את עצמכם תקועים עם הרכב באמצע הדרך או בדרך לפגישה חשובה בסדר יום צפוף, מנסים להתניע ללא הועיל.

מבצעים מיוחדים ב- IDM

מצבר שמתאים לפורד פוקוס החל מ- 570 שקלים בלבד

מצברים ליונדאי I30 החל מ- 460 שקלים בלבד

מצברים לרכבי קיה פיקנטו החל מ 460 שקלים בלבד

  • נורות לוח השעונים מהבהבות:
    סימן נוסף שמאפיין מצברים חלשים לרכב, הוא אם כאשר אתם מתניעים את הרכב, הנורות בלוח השעונים מהבהבות או אינן דולקות באופן שבו הן רגילות. יתכן שגם מדובר בבעיה במערכת החשמל של האוטו ? ולכן מוטב להתייעץ עם בעל מקצוע מוסמך ואמין בעל הניסיון וההכשרה לכך. גם כאן ? זה לא סובל דיחוי.
  • תאריך הייצור:
    כמו לכל דבר בעולם, גם למצבר אין חיי נצח.
    אם אתם חשים שמשהו לא תקין מבין האלמנטים שציינו לעיל, רכיב נוסף שעשוי לקבוע אם מקור הבעיה הוא במצבר לרכב או לא הוא תאריך הייצור שלו.
    על כן, בידקו את תאריך הייצור של המצבר או את תאריך ההתקנה שלו ברכב. אם חלפו כ-3 שנים מאותו תאריך, ואתם סובלים מהבעיות שתיארנו כאן למעלה, יתכן מאוד כי מקור הבעיה הוא במצבר ושהוא סיים את חייו.

מצברים בבת ים (הנפוצים ביותר)

משלוח מצברים בבת ים עד הבית כולל התקנה ניתנים בעלות סימלית בין 50 ל-100 שקלים דמי משלוח והתקנה על ידי הצוות המקצועי שלנו.

הזמנת מצבר לרכב בבת ים – IDM

אם לא יצא לכם לזהות את הבעיה מראש, ונתקעתם עם מצבר מקולקל באמצע הדרך בבת ים, זה הזמן להתקשר אלינו באופן מיידי להזמנת מצבר עד הבית בבת ים.
אנו זמינים עבור כל לקוחותינו 24/7 ביותר מ-20 אזורי שירות במרכז, במידה ואתם זקוקים להחלפת מצבר עד הבית בחולון או מצברים בראשון לציון מערב או בת ים, אנו נוכלי להגיעבתוך 15-30 דקות עם מצבר שמותאם בדיוק לצרכים שלכם לפי המפרט הטכני התואם לדגם הרכב שלכם. אנו בעלי 10 שנות ניסיון בעולם החלפת המצברים, כך שתקבלו מאיתנו שירות מקצועי, אמין ואיכותי, לצד מצברים בזול.

זקוקים להחלפת מצברים עד הבית בבת ים? בזכות IDM מצברים תחזרו לשגרת יומכם תוך דקות!

F

שאלות נפוצות

icon

כן, אפשר למצוא מגוון מצברים במבצע במחירים של החל מ-379 ש"ח. ישנה תוספת משלוח לבית בבת ים בעלות של 50-150 ש"ח בהתאם לשעת המשלוח.

icon

כן, יש אפשרות של הזמנת מצבר עד הבית בבת ים בתוספת תשלום.

icon

מצבר 60 אמפר של ורטה עולה 610 ש"ח במבצע.

icon

במידה ונורות בלוח שעונים נחלשות ומהבהבות, המזגן חלש ואינו מקרר ויש קושי בהנעת הרכב - אלו סימנים לכך שמהצבר כבר חלש ויש להחליפו.
דילוג לתוכן